Klacht
Heeft u een klacht?
Dan is er iets misgegaan. En dat spijt ons oprecht. Want bij BNP Paribas willen we graag dat u 100% tevreden bent. Maar ons werk blijft mensenwerk. Er kan dus altijd iets onbedoeld mis gaan. Dat willen we dan graag zo goed mogelijk voor u oplossen.
Vaak kunnen wij uw klacht snel verhelpen
Vaak kunnen wij uw klacht direct oplossen. Bel ons op kantoortijden of stuur ons een e-mail. Ook kunt u uw klacht indienen via ons klachtenformulier.
Volgende stappen
Als u ons belt dan proberen wij meteen uw klacht op te lossen. Lukt dat niet? Dan kijken wij verder naar uw klacht en ontvangt u zo snel mogelijk schriftelijk onze reactie.
Dient u uw klacht per e-mail in? Dan ontvangt u eerst een bericht van ons dat we uw klacht hebben ontvangen. Wij behandelen vervolgens uw klacht zo snel mogelijk en u krijgt dan schriftelijk onze reactie.
Reactietermijn
U ontvangt binnen 2 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke (schriftelijke) reactie op uw klacht.
Onafhankelijke geschillencommissie Kifid
Bent u het niet eens met onze beslissing over uw klacht? Dan kunt u uw klacht altijd voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke en onpartijdige wijze. De geschillencommissie van Kifid neemt een beslissing over uw klacht. U kunt er van op aan dat wij ons houden aan die uitspraak. Voor meer informatie over Kifid, hulp bij het schrijven van een klachtenbrief of het indienen van een klacht gaat u naar www.kifid.nl.