Een persoonlijke lening is een lening, die in een keer aan je wordt uitbetaald en die je aflost in gelijke maandelijkse bedragen gedurende een vooraf afgesproken looptijd. Het maandelijkse bedrag bestaat uit rente en aflossing. Het voordeel van deze lening is dat je vooraf weet waar je aan toe bent en wanneer je van de lening af bent.
Je kunt het bedrag gebruiken waarvoor je wilt. Het vaakst worden deze leningen gebruikt om onderhoud of verbouwing van een huis te doen, een huis in te richten of dure artikelen te kopen zoals een auto, keukenapparatuur, audiovisuele apparatuur of een lange, verre vakantie mee te betalen. Lees meer over leendoelen met een passende looptijd.
Onze leningen kun je afsluiten met een looptijd van 6 maanden tot 120 maanden (10 jaar). Het is belangrijk dat je de looptijd van de lening afstemt op het doel waarvoor je de lening gaat gebruiken. Afhankelijk van je leendoel spreken we samen de duur van de lening af. Lees meer over gebruikelijke looptijden voor de meest voorkomende leendoelen.
Hoeveel je kunt lenen hangt af van je persoonlijke situatie, dit kun je indicatief berekenen op onze website of bij een van de bij ons aangesloten tussenpersonen.
Voor de lening betaal je alleen rente. Er zijn geen andere kosten aan verbonden. De indicatieve rente kun je vinden op onze productpagina.
De rente die je uiteindelijk betaalt hangt van meerdere variabelen af. Wij gaan uit van een basistarief. Dat kan veranderen in de tijd als gevolg van ontwikkelingen op de geldmarkt. Daarnaast hangt de rente af van het bedrag dat je wil lenen en van je persoonlijke situatie. Daarbij spelen dingen als je BKR registratie, inkomen, gezinssituatie, woonsituatie, inkomen-lasten ratio een rol. Hoeveel rente je uiteindelijk betaalt kan een van de bij ons aangesloten tussenpersonen je vertellen. Meer informatie vind je ook op onze rentebeleid pagina.
We hebben een volledig digitaal proces. Dat betekent dat e.e.a. heel snel kan gaan. Reken op minimaal 3 werkdagen. Vanaf het moment dat we alle benodigde gegevens van je hebben, zullen we er alles aan doen om uiterlijk de dag erna het geld aan je over te maken.
Een persoonlijke lening is een lening, die in een keer aan je wordt uitbetaald en die je aflost in gelijke maandelijkse bedragen gedurende een vooraf afgesproken looptijd. Het maandelijkse bedrag bestaat uit rente en aflossing. Het voordeel van deze lening is dat je vooraf weet waar je aan toe bent en wanneer je van de lening af bent.
Je kunt het bedrag gebruiken waarvoor je wilt. Het vaakst worden deze leningen gebruikt om onderhoud of verbouwing van een huis te doen, een huis in te richten of dure artikelen te kopen zoals een auto, keukenapparatuur, audiovisuele apparatuur of een lange, verre vakantie mee te betalen. Lees meer over leendoelen met een passende looptijd.
Onze leningen kun je afsluiten met een looptijd van 6 maanden tot 120 maanden (10 jaar). Het is belangrijk dat je de looptijd van de lening afstemt op het doel waarvoor je de lening gaat gebruiken. Afhankelijk van je leendoel spreken we samen de duur van de lening af. Lees meer over gebruikelijke looptijden voor de meest voorkomende leendoelen.
Hoeveel je kunt lenen hangt af van je persoonlijke situatie, dit kun je indicatief berekenen op onze website of bij een van de bij ons aangesloten tussenpersonen.
Voor de lening betaal je alleen rente. Er zijn geen andere kosten aan verbonden. De indicatieve rente kun je vinden op onze productpagina.
De rente die je uiteindelijk betaalt hangt van meerdere variabelen af. Wij gaan uit van een basistarief. Dat kan veranderen in de tijd als gevolg van ontwikkelingen op de geldmarkt. Daarnaast hangt de rente af van het bedrag dat je wil lenen en van je persoonlijke situatie. Daarbij spelen dingen als je BKR registratie, inkomen, gezinssituatie, woonsituatie, inkomen-lasten ratio een rol. Hoeveel rente je uiteindelijk betaalt kan een van de bij ons aangesloten tussenpersonen je vertellen. Meer informatie vind je ook op onze rentebeleid pagina.
We hebben een volledig digitaal proces. Dat betekent dat e.e.a. heel snel kan gaan. Reken op minimaal 3 werkdagen. Vanaf het moment dat we alle benodigde gegevens van je hebben, zullen we er alles aan doen om uiterlijk de dag erna het geld aan je over te maken.
Een persoonlijke lening is een lening, die in een keer wordt uitbetaald en die je aflost in gelijke maandelijkse bedragen gedurende een vooraf afgesproken looptijd. Het maandelijkse bedrag bestaat uit rente en aflossing. Het voordeel van deze lening is dat je vooraf weet waar je aan toe bent en wanneer je van de lening af bent. Vanwege die zekerheid vinden wij het ook verantwoord om op latere leeftijd een lening aan te gaan.
Je kunt het bedrag gebruiken waarvoor je wilt. Het vaakst worden deze leningen gebruikt om onderhoud of verbouwing van een huis te doen, een huis in te richten, de aanschaf van bijvoorbeeld een auto of om te besparen op de maandlasten van bestaande leningen. Lees meer over leendoelen met een passende looptijd.
Hoeveel je kunt lenen hangt af van je persoonlijke situatie, dit kun je indicatief berekenen op onze website of bij een van de bij ons aangesloten tussenpersonen.
Voor de lening betaal je alleen rente. Er zijn geen andere kosten aan verbonden. De indicatieve rente kun je vinden op onze productpagina.
De rente die je uiteindelijk betaalt hangt van meerdere variabelen af. Wij gaan uit van een basistarief. Dat kan veranderen in de tijd als gevolg van ontwikkelingen op de geldmarkt. Daarnaast hangt de rente af van het bedrag dat je wil lenen en van je persoonlijke situatie. Daarbij spelen dingen als je BKR registratie, inkomen, gezinssituatie, woonsituatie, inkomen-lasten ratio een rol. Hoeveel rente je uiteindelijk betaalt kan een van de bij ons aangesloten tussenpersonen je vertellen. Meer informatie vind je ook op onze rentebeleid pagina.
We hebben een volledig digitaal proces. Dat betekent dat e.e.a. heel snel kan gaan. Reken op minimaal 3 werkdagen. Vanaf het moment dat we alle benodigde gegevens van je hebben, zullen we er alles aan doen om uiterlijk de dag erna het geld aan je over te maken.
Verantwoord lenen bij BNP Paribas Personal Finance betekent dat we vooraf de hoogte en looptijd van de lening afstemmen op je leendoel. Op deze manier spreken we vooraf een kredietlimiet, looptijd en maandbedrag af en weet je precies waar je aan toe bent. Toch kan het zo zijn dat er een moment komt dat je de lening wil aanpassen aan je actuele persoonlijke situatie. Door gratis extra af te lossen kun je je looptijd of maandbedrag aanpassen. Ook kun je de incassodatum kiezen die je het beste uitkomt.
Bij een persoonlijke lening wordt het geld volledig en direct uitbetaald. Doordat er vooraf een vaste looptijd die past bij je leendoel wordt afgesproken, heb je zekerheid en rust. Omdat er bij een persoonlijke lening geen heropnames mogelijk zijn, los je voortdurend af op je lening. Dat is voordeliger.
Geen mens is hetzelfde en dus ook een lening niet. Een lening afsluiten is niet iets wat je dagelijks doet en soms komt er veel bij kijken. Een financieel adviseur kan je goed adviseren over welke lening het beste bij je past.
Bij het aangaan van de lening heb je toegang gekregen tot je eigen Mijn BNP Lening account. Hier kun je inloggen en je actuele adresgegevens wijzigen. Heb je nog geen Mijn BNP Lening of ben je je wachtwoord vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij het aangaan van de lening heb je toegang gekregen tot je eigen Mijn BNP Lening account. Hier kun je inloggen en je actuele rekeningnummer wijzigen. Heb je nog geen Mijn BNP Lening of ben je je wachtwoord vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij het aangaan van de lening heb je toegang gekregen tot je eigen Mijn BNP Lening account. Hier kun je inloggen en de gewenste incassodatum wijzigen. Heb je nog geen Mijn BNP Lening of ben je je wachtwoord vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan voorkomen dat je extra geld nodig hebt voor een nieuw leendoel of dat je juist hebt afgelost om je limiet te verlagen. We zien dit als het aangaan van een nieuwe overeenkomst. Om advies te krijgen over een nieuwe lening die zo goed mogelijk bij je persoonlijke situatie past, kun je het best contact opnemen met een adviseur. Hier vind je de contactgegevens van zo’n adviseur.
Voor dat we de lening samen aangaan, spreken we een vast maandbedrag af. Dit bedrag wordt op een door jou gewenste datum afgeschreven op het door jou aangegeven rekeningnummer. Dit is een automatische maandelijkse incasso gedurende de volledige looptijd van de lening. Na (tijdige) betaling van alle maandbedragen is je lening volledig afgelost.
Bij ons kun je altijd kosteloos extra aflossen op je Persoonlijkste Lening, je Persoonlijkste Basis Lening of je Persoonlijkste Sr. Lening. Je kunt het bedrag dat je wil aflossen overmaken naar het rekeningnummer dat wij gebruiken om de maandbedragen van je lening af te schrijven. Zet in de omschrijving de tekst ‘extra aflossing’ en je contractnummer. Of los extra af na inloggen via de online omgeving Mijn BNP Lening.
De enige kosten die je voor deze lening betaalt zijn de rentekosten. Deze worden vooraf overeengekomen en liggen vast voor de gehele looptijd van de lening. Als je extra wil aflossen op je lening dan kan dat bij ons geheel kostenloos. Wij brengen je daarvoor geen extra geld in rekening.
Bij het aangaan van je lening heb je toegang gekregen tot je persoonlijke Mijn BNP Lening account. Dit is je persoonlijke en beveiligde omgeving waarin je je eigen lening kunt inzien en beheren. Je kunt hier ook je actuele adresgegevens en je rekeningnummer voor incasso wijzigen. Klik hier om direct in te loggen op Mijn BNP Lening.
Heb je nog geen Mijn BNP Lening of ben je je wachtwoord vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Heb je nog geen Mijn BNP Lening of ben je je wachtwoord vergeten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het kan iedereen overkomen: een scheiding, een overlijden, verlies van een baan of een goedbetaalde opdracht die niet doorgaat. Uw inkomen kan dan zomaar te laag zijn om uw lening te kunnen betalen. Dan is het prettig om te weten dat we er ook voor u zijn als het financieel tegen zit.
Hoe sneller u belt, hoe meer oplossingen er zijn
Betalingsproblemen kunnen veel stress opleveren. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Want hoe eerder wij op de hoogte zijn, hoe meer oplossingen er zijn. Samen bedenken we dan graag een passende oplossing voor uw situatie. Denk aan:
Benieuwd hoe wij u kunnen helpen?
Neem contact met ons op via telefoonnummer 088 - 655 6160 of via het contactformulier.
Als u uw maandbedrag niet betaalt dan ontstaat er een betalingsachterstand. Dan mogen wij het volgende doen:
Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact met ons op als u problemen heeft met de betaling. Dan kunnen we samen proberen deze gevolgen zoveel mogelijk te voorkomen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 088 - 655 6160 of via het contactformulier.
Bent u klant bij ons? Dan vragen wij regelmatig bepaalde gegevens van u op. Dit doen wij omdat wij niet willen meewerken aan het witwassen van geld of het financieren van terrorisme.
De Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht ons om al onze klanten in te delen op basis van verschillende kenmerken. Een van die kenmerken is bijvoorbeeld uw beroep. Sommige beroepen hebben een grotere kans op witwassen en fraude. Denk aan branches waar veel contant geld beschikbaar is zoals horeca, casino’s, autohandel en wisselkantoren. Ook kijken we naar het land waarin u woont. In sommige landen is er veel corruptie of zijn er veel andere criminele activiteiten. Sommige landen hebben een minder goed systeem om witwassen en terrorismefinanciering te voorkomen. Op basis van dit soort kenmerken hebben wij al onze klanten ingedeeld.
Uw gegevens zoals beroep en woonplaats kunnen tijdens de looptijd van uw lening veranderen. Daarom controleren wij uw gegevens regelmatig. Zo proberen wij het witwassen van geld en het financieren van terrorisme te voorkomen. Met de informatie en documenten die wij opvragen, werken wij onze administratie bij en bepalen wij opnieuw uw klantprofiel.
Een van de hoofddoelen van de Wwft is het tegengaan van witwassen, fraudebestrijding en het voorkomen van financiering van terrorisme. Daarom vragen wij u bij bepaalde betalingen naar de herkomst van het geld.
Meer informatie over de Wwft vindt u op de volgende sites:
U kunt met uw smartphone een foto maken van de stukken en deze per e-mail verzenden naar compliancedesk@bnpparibas-pf.nl. Een scan kan natuurlijk ook. Stuurt u liever een kopie per post toe? Dan kan dat gratis via de retourenvelop die wij bij de brief hebben meegestuurd. Wilt u ervoor zorgen dat uw stukken goed leesbaar zijn? En vergeet niet op alle stukken uw contractnummer te zetten.